Cool Neon Green Outer Glow Pointer
zuraida zulhilmi

perot ku dah 999 kali dah berbunyi ni....xde kena mengena kan ngan tajuk entri aku pagi ni...ada aku kesah....hahahhahaha.....adoyaiiiiii....lapar sungguh den pagi2 ni....pedih semacam jek perot ni...10,11,12,1....alamak lagi 4 jam nak lunch....dapatkah aku bertahan????lu pikir la sendiri....muahahahahhaha


pagi2 lagi aku dah wat keja berat..angkat 4 biji pc ke makmal....mak aiiii punya la berat...tapi nak wat camna...layan jelah....dh memang keja aku...nak terkehel gak la pinggangku ini....bertambah-tambah la kelaparan aku...lapar punya pasal air sebotol dah aku telan....maybe panas sama kot...tekak kering semacam...ati sakit sama tu yang layan je apa yang datang arini....


awal2 lagi mood aku dah terbang....haruslah...ada yang bikin panas pagi2 ni....n still da same person....mcm berganti-ganti lak dorang ni menyakitkan ati aku...semalam orang situ arini orang sinun....maunya x mengong aku....ari2 ada jek....ari2 macam ni selamat datang la tanjung rambutan....wakakakakka..


ishhhhhh....tak baik betul aku merungut pagi2 ni...rezeki tak masuk kang...sapa yang susah...aku jugak....hikhikhik...nak g jalan2 cari makan la....jap nak pk....arah mana nak dituju yang penting arah mana yang paling dekat....almaklumla...berjalan menggunakan kaki sendiri...muahahahahha -.-

edit post
Reactions: 
0 Responses
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

oh!belog

gengcyber.com

blogobo.com

JOM KITA TAMBAH DUIT - klik di bawah

Image hosted by servimg.com