Cool Neon Green Outer Glow Pointer
zuraida zulhilmi

Jamu Seri Pengantin (JSP)
Jamu Arjuna Kacak (JAK)
Feminine Wash (FW)

JSP = RM70 SEM / RM75 SS
JAK = RM80 SEM / RM85 SS
FW = RM 40 SEM / RM45 SS

Set COMBO

JAK+JSP = RM140 SEM / RM 145 SS
JSP+FW = RM100 SEM / RM 105 SS
JAK+JSP+FW = 170 SEM / RM 175 SS

pm/msg/whatsapp - 0125903552
*Pengedar diperlukan*

#JamuArjunaKacak
#JamuSeriPengantin
#FeminineWash
#BESTProduk
#cubadulubarutahu


Page fb
0 comments | edit post
Reactions: 
zuraida zulhilmi
Ramai antara kita mempunyai masalah dalaman yang dalam tidak sedar ianya jika di biar melarat akan menjadi masalah terbesar kita

* ada anak dara yang mengalami masalah sengugut yang amat menyakitkan tetapi tidak membuat sebarang rawatan...ianya juga akan timbul masalah kesuburan pada waktu akan datang jika di biarkan

*yang sudah berkahwin..anda perlu jaga aset kewanitaan anda..kdg2 ada yang berbau..tanpa kita sedari ianya menimbulkan rasa tidak selesa pasangan pada kita

* yang sudah bersalin..ada anak..urat banyak dah kembang.angin masuk sana sini...kurang bertenaga.jamu ini sangat membantu anda meningkatkan stamina seperti sebelum ada anak..boleh mengetatkan dan memantapkan aset2 anda

JADI....ADAKAH ANDA MASIH RASA RUGI UNTUK MELABURKAN SEDIKIT WANG DEMI KEBAHAGIAAN ANDA..KESIHATAN ANDA????

MALAH WAJAH SEMAKIN BERSERI2 DAN AWET MUDA DENGAN MENGAMALKAN JAMU SERI PENGANTIN SEBAGAI SUMPLEMENT TERBAIK ANDA..

BERMINAT UNTUK MEMBELI SECARA RUNCIT ATAU BORONG BOLEH DIRECT INBOX ATAU SMS/WASSAP 0125903552...

yang penting takde bau...tak pahit..boleh terus telann je ok.

harga : RM70 / RM75

Bawah ni testimoni2 customer yang terbaru.. 

bleh klik link disini  Jamu Seri Pengantin

pm/msg/whatsapp - 0125903552
*pengedar diperlukan*

 











pm/msg/whatsapp - 0125903552
*pengedar diperlukan*

Labels: 0 comments | edit post
Reactions: 
zuraida zulhilmi
JAMU SERI PENGANTIN

♥Menyempitkan rahim dan ketat seperti anak dara
♥Mengembalikan kepuasan kelamin (mengecutkan peranakan)
♥Mengurangkan sakit senggugut
♥Menambahkan tenaga batin
♥Memulihkan urat saraf
♥Mengembalikan/menurunkan berat badan secara berperingkat
♥Mengekalkan keayuan seperti Pengantin
♥Merawat payu dara kembali tegang dan pejal kemerahan (montok)
♥Merawat payudara/rahim ( KANSER ) / anti kanser
♥Menambat hati suami di ranjang
♥Menghilangkan gatal-gatal di faraj wanita
♥Melancarkan peredaran haid
♥Melawaskan pembuagan air kecil dan air besar
♥Menegangkan bibir faraj yg telah kembang dan kendur

HARGA : RM50 Semenanjung / rm55 Sabah Sarawak

Berminat boleh pm/sms/whatsapp : 0125903552




test lab.. tiada bahan kimia

testimoni



adakah "SENGUGUT" yang menjadi igauan "NGERI" anda setiap kali datang bulan???

kenapa harus "TAKUT" untuk mencuba JSP???

JSP adalah salah satu "TERAPI" untuk meredakan igauan "NGERI" anda setiap kali anda datang bulan..

JSP juga mampu membuang "ANGIN" ketika anda datang bulan..

JSP juga mampu "MELAWASKAN" pembuangan air besar serta air kecil..

JSP juga mampu meringankan "BADAN" anda ketika bangun pagi akibat menahan sakit "SENGUGUT" yang menyerang anda..

semua itu adalah salah 1 penyebab anda seringkali mengalami "SENGUGUT"..

pada si dara di luar sana..jangan lah anda takut untuk mencuba JSP ini..kerana dari peringkat remaja inilah anda harus menjaga mahkota yang cukup berharga pada diri anda..

jangan jadikan alasan "TAKUT" untuk amal JSP yang sememangnya "TERBAIK" untuk "SENGUGUT"..

dapatkan JSP dari saya sekarang:
pm/sms/wssp:0125903552


mengurangkan berat badan secara berperingkat

 Sudah lama berkahwin tapi belum di kurniakan cahaya mata..
Setiap pasangan yang berkahwin sentiasa nantikan saat manis seperti itu.
Kerana..anak adalah ANUGERAH TERINDAH dari ALLAH SWT untuk setiap pasangan yang bergelar SUAMI ISTERI..

Set SEHANGAT ASMARA ini amat berkhasiat untuk membantu anda dalam masalah tersebut..
(apa pun dengan izin Allah swt) kita sebagai umatnya harus berusaha...Dia penentu segala kejadian...

Khasiatnya set tersebut;
~meningkatkan kesuburan seseorang
~menguatkan rahim
~merawat masalah keputihan
~merawat masalah sengugut
~merawat haid tidak teratur
~melawaskan keluarnya darah haid
~merawat tiub tersumbat
~mengaktifkan sperma
~merawat tekanan darah rendah
~merawat sakit2 sendi/lenguh2 badan
~melawaskan pembuangan air besar/air kecil
~mengawal berat badan ideal
~memberikan tenaga untuk suami isteri
~menaikkan seri pasangan

Jamu adalah inspirasi setiap wanita..
pm/sms/wssp:0125903552

1 comments | edit post
Reactions: 
zuraida zulhilmi




Kehidupan seharian yang sibuk dan permintaan demi permintaan yang menyesakkan dari tempat kerja dan rumah sudah pasti membuatkan kita hilang arah. Fikiran yang berserabut boleh mengurangkan fokus kepada perkara-perkara utama yang perlu diselesaikan. Akhirnya, kerja tak selesai dan fikiran makin berserabut.

Untuk menjadi seorang yang produktif, kita perlu mempunyai pandangan yang jelas dalam membezakan perkara yang penting dengan perkara yang kurang penting. Kita harus mempunyai fikiran yang tenang untuk tujuan ini. Ambillah langkah-langkah dibawah ini untuk menenangkan fikiran anda.




1. Tarik Nafas

Ingat lagi bagaimana anda bersenam di waktu pagi semasa bersekolah dulu? Ingat lagi bagaimana kita memulakan senaman dengan menarik nafas dengan kaedah yang betul? Gunakan teknik ini untuk mula mengosongkan fikiran anda.



2. Ambil Wudhuk

Jika anda seorang yang beragama Islam, mengambil wudhuk boleh menenangkan fikiran. Kembali kepada fitrah manusia dapat memantapkan lagi rohani kita dan air yang bersih boleh mengembalikan kita kepada fitrah kejadian. Air yang segar dapat memberi tenaga dan fokus yang diperlukan dan wajah akan pasti kembali ceria.



3. Tulis

Ada banyak perkara yang bermain di dalam fikiran anda. Anda perlu mengenalpasti apa sebenarnya yang anda fikirkan untuk membolehkan minda mengurus perkara-perkara ini. Cara yang paling mudah adalah dengan menulis satu-persatu apa yang anda sedang fikirkan. Jangan cuba untuk mengenalpasti kategori perkara-perkara ini dahulu, teruskan sahaja menulis.



4. Kenalpasti Yang Utama

Setelah anda rasa puas dengan apa yang anda tulis, anda kini perlu kenalpasti yang mana yang paling utama. Tandakan dengan nombor atau gunakan “rating system” yang baik untuk membantu anda dalam proses ini. Lebih baik lagi jika anda klasifikasikan perkara-perkara ini berpandukan matlamat hidup anda dan apa yang paling penting dalam hidup anda; keluarga? kerjaya? cinta?



5. Buang Yang Tidak Penting

Pangkah atau padamkan perkara-perkara yang remeh dan tidak relevan. Perkara-perkara remeh yang anda fikirkan boleh jadi perkara seperti “Apa yang kekasih lama aku sedang lakukan?” atau “Osama hidup lagi kah?”. Anda akan dapat lihat yang kebanyakan perkara yang bermain di fikiran anda sebelum ini adalah perkara-perkara yang tidak relevan dan hanya membuatkan anda kurang produktif dalam menyelesaikan urusan harian dan masalah-masalah lain yang lebih penting. Perkara-perkara inilah sebenarnya yang menghalang anda untuk berfikir secara bijak.



6. Cukup Rehat & Tidur

Dengan memejamkan mata, atau memandang jauh ke arah kehijauan alam akan dapat memberi anda perasaan yang tenang. Tidur yang tidak cukup bermakna minda anda tidak mendapat rehat yang secukupnya. Sebab itu minda anda liar berfikir. Pejamkan mata untuk seketika di waktu rehat anda, atau keluar ambil angin dalam keadaan yang selesa dan positif.



7. Kurangkan menonton TV atau membaca akhbar di waktu pagi

Akhbar harian kita saban hari penuh dengan berita-berita yang menyanyat hati. Jenayah, kemalangan, bencana dan lain-lain boleh memberi tenaga yang negatif kepada kita. Jika anda mengamalkan tabiat membaca berita-berita ini di waktu anda bersarapan, anda akan bermula hari anda dengan pandangan yang negatif. Bangun pagi sahaja fikiran anda sudah berserabut. Elakkan atau tukar masa anda untuk membaca akhbar.
Menonton TV dengan berlebihan akan membuatkan fikiran anda menerawang jauh tentang perkara-perkara yang cuba disampaikan dalam rancangan yang anda tonton. Fokus anda kepada perkara yang lebih penting akan terjejas kerana anda mengizinkan info-info dan idea-idea baru ini masuk ke dalam minda anda. Kurangkan menonton TV.



8. Kembali Kepada Alam

Dalam kehidupan kota yang sibuk dan sesak, kita semua bergerak dengan pantas. Teknologi masa kini menjadikan kehidupan harian semakin laju. Mengembalikan diri kepada alam semulajadi akan dapat melambatkan waktu dan membolehkan anda hidup dalam waktu kini; Bukan hidup dalam waktu dahulu atau waktu hadapan, di mana anda terkejar-kejar dengan impian demi impian dan dilambatkan pula dengan kisah-kisah sedih dan sesalan demi sesalan tentang apa yang sudah pun berlaku. Bawa keluarga anda mandi air terjun atau pergi memancing dengan rakan, dan waktu akan menjadi perlahan bagi anda. Bila waktu bergerak perlahan, anda akan dapat memberi fokus.



9. Lepaskan

Anda risau tentang sesuatu? Anda rasa tidak puas tentang apa yang telah anda lakukan? Rasa marah? Berdendam? Tertekan? Cara yang paling mudah untuk mengosongkan fikiran yang berserabut adalah dengan mengalah dan melepaskan. Kita perlu menjadi seorang yang berjiwa mantap dan tegas dalam mengawal perasaan untuk membolehkan diri maju ke hadapan. Walaupun perasaan-perasaan ini adalah semulajadi, tetapi kebanyakannya adalah tidak menguntungkan. Fikirkanlah.



10. Kemas Ruang Anda

Tempat kerja atau kediaman anda perlu sentiasa berada dalam keadaan yang kemas. Mata kita sentiasa melihat, dan melihat keadaan yang tidak kemas sedikit-sebanyak akan mempengaruhi minda anda. Kita cuma tidak sedar akan hakikat ini. Ambillah tindakan dan inisiatif untuk mengemas dan anda pasti akan mendapat tenaga yang baru.



11. Berkongsi Masalah

Jangan simpan permasalahan anda. Jika anda mempunyai kekasih atau seseorang yang penting dalam hidup anda, berkongsilah masalah anda dengan mereka. Mendengar masalah orang lain juga dapat membantu anda dalam menyelesaikan masalah anda sendiri. Kadang-kadang kita tidak sedar tentang sesuatu yang lebih baik sebagai jalan penyelesaian. Dengarlah dan berbicaralah dengan hati dan minda yang terbuka.



12. Sedikit Lagi

Ingat lagi perkara-perkara yang anda tuliskan dalam langkah ketiga hingga langkah kelima? Buang separuh dari perkara-perkara ini.



13. Buat

Fikir dan buat. Jangan fikir dan terus berfikir. Buat perkara yang paling penting dan tidak mengambil masa yang lama terlebih dahulu. Jangan bertangguh!
0 comments | edit post
Reactions: 
zuraida zulhilmi



ANTARA KELEBIHANNNYA:
1. 3 IN 1 MAKE POWDER, MOISTURIZERS, FOUNDATAION.. SANGAT JIMAT!!!

2. MENGIKUT ALIRAN DARAH PEMAKAI. TAK KIRA KULIT CERAH, PUTIH GELAP DAN SEBAGAINYA. SESIAPA SAHAJA BOLEH MEMAKAINYA.

3. KEMAS DAN SEKATA MEMBUATKAN KULIT MUKA ANDA KELIHATAN CANTIK, SHINING DAN GEBU

4. TIDAK AKAN MENGHITAMKAN ATAU MENGGELAPKAN KULIT MUKA ANDA,

5. MENGECUTKAN JERAWAT DAN MELINDUNGI JERAGAT & JERAWAT.. SESIAPA YANG ADA JERAWAT TU PERLU CUBA TAU!!

6. APABILA BERPELUH MUKA ANDA AKAN NAMPAK LEBIH CANTIK

7. TIDAK MELEKAT PADA TUDUNG, KAIN, TISU JIKA BERPELUH, KENE HUJAN, BASAH SEBAB DIA NATURAL TERUS MERESAP KE KULIT.

8. TAHAN SELAMA 8 JAM

9. SUCI DAN HALAL, BOLEH DIBAWA SOLAT

10. UV PROTECTION










 CARA-CARA PENGGUNAAN:
1. BASAHLAN SPOUNGE DENGAN AIR BERSIH
2. SAPUKAN SPOUNGE PADA BEDAK ARAB
3. SAPUKAN PADA MUKA SEHINGGA RATA
4. DAH KERING DALAM MASA SEMINIT DUA, BOLEH BERSOLEK UNTUK MEREKA YANG SUKA TANPA BEDAK LAIN.
5. MUKA AKAN KELIHATAN LEBIH BERSERI DAN GEBU JER SELEPAS BEBERAPA MINIT.



Harga 1 Bedak bedak arab - RM45 sekali pos. harga borong bleh la contact 012-5903552. whatsapp bleh, msg bleh.. @ bleh email zul_zirro@ymail.com
Minimum untuk borong 30 pcs.


0 comments | edit post
Reactions: 
zuraida zulhilmi
Bila kita charge fon, kadang-kadang kita terpaksa letak atas plug sebab soket tinggi. Kadang-kadang letak atas lantai. Bahaya jugak takut terpijak. Mari cuba, tempat pemegang handphone. Tak dapat cari doraemon, kita boleh buat sendiri. Jom tengok tips ni:

BAHAN - BAHAN:

1. Botol shampoo terpakai
2. Gunting
3. Cutter
4. Pen, marker atau pensil












YG LAGI SIMPLE.  






Sumber : CK Media
1 comments | edit post
Reactions: 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

oh!belog

gengcyber.com

blogobo.com

JOM KITA TAMBAH DUIT - klik di bawah

Image hosted by servimg.com