Cool Neon Green Outer Glow Pointer
zuraida zulhilmi
Ya Allah dugaanmu sangat hebat untuk ku tempuh....ya Allah selamatkan lah ibuku...arini kami menerima satu lagi berita yang tak baik...lemah rasa lutut ku bila mendengar cerita abah...selama ni mak tak pernah sakit...tapi sekali ni mak diberi ujian...ujian yang sangat berat...macam2 penyakit yang datang...melihat mak terbaring lesu buat aku sedih sangat....selama ni dia sibuk menguruskan segala-galanya tp arini dia terbaring saja....nk berjalan rasa macam nk jatuh katanya...sejujurnya aku tak kuat tuk berhadapan situasi ni...aku sebenarnya tak kuat pun tuk memandang wajahnya.....tapi aku gagah kan jua...dengan harapan dia juga mendapat kekuatan tuk melawan kesakitan....abah pula tak segagah mana tuk membantu mak...kesian aku tengok abah menguruskan mak dan hal2 lain...terkejar-kejar ke sini sana....aku bimbangkan kesihatan abah jua....kerana kudrat abah pun tak seberapa...arini k.ni datang tolong masak dan tengok-tengokan mak dan abah....ringan sikit beban abah...aku pulak cuti makin kurang....zahra lak memerlukan perhatian...terfikir gak sapa la yang nk jaga mak nanti bila mak wat kemo...dalam ati ni terdetik...kalaula aku banyak duit leh la aku upah orang tuk jaga mak....tak pun amik ja cuti tanpa gaji....mmmmm.....ntahla...redha dan berserah pada Allah...aku dh lakukan apa yang termampu...aku harap dipermudahkan segalanya oleh yang Maha Esa...
edit post
Reactions: 
0 Responses
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

oh!belog

gengcyber.com

blogobo.com

JOM KITA TAMBAH DUIT - klik di bawah

Image hosted by servimg.com