Cool Neon Green Outer Glow Pointer
zuraida zulhilmi

memula kita tgk video ni...



CARA TERKINI DAN BETUL UNTUK DAPATKAN BONUS KLIK? LOGIN seperti biasa. >Klik Main Ads Portal >Sistem akan minta anda LOGIN sekali lagi..(jika diminta) >Klik lagi sekali Main Ads Portal. *Pastikan di penjuru kanan paling atas nampak Welcome USERNAME ANDA. Gerak Mouse pada Categories. Pilih dan klik mana-mana iklan.. Contoh; Boats (51) Klik iklan boat pada tajuk dan tengok iklan. Patah balik atau back: Buat klik 10x pada tajuk boat iklan yang berlainan. *JANGAN KLIK PADA IKLAN YANG SAMA! UNTUK CHECK BONUS KLIK/PAY PER VIEW BONUS? > Klik My Account > klik E-Purse tunjuk baki akaun USD0.00 >Klik Categories iklan >Contoh Iklan Boat (23), klik iklan Boat yang mana satu ingin dilihat, baca info iklan. >Klik E-Purse untuk check BONUS KLIK (dibayar REAL TIME). Baki akan tunjuk Bonus Click REALTIME.Anda dibayar antara USD0.40 ~USD8.00 (Bergantung pada Pakej Belian anda)untuk setiap kali anda Klik dan lihat iklan. *(Maksima HANYA 10 kali KLIK untuk 1 minggu). Anda MESTI lakukan rutin klik ini selama 52 Minggu. Untuk melihat History Bonus Klik anda?Klik Pay-Per-View Bonus > PENTING!! JIKA ANDA ADA LEBIH DARI SATU AKAUN? PASTIKAN ANDA LOG OUT 2X. PASTIKAN WELCOME USERNAME AKAUN KE 2 dan AKAUN SETERUSNYA TERPAPAR DI PENJURU ATAS SEBELAH KANAN. KEGAGALAN MEMASTIKAN PERKARA INI MEMBUATKAN ANDA PRASANGKA SISTEM PROBLEM.PADA HAL TEKNIK ANDA TIDAK IKUT SISTEM. HARAP MAKLUM.  www.worldshopperslink.com

10 sebab mengapa kita mesti buat  ???

  • 1. Mudah - Hanya dengan menyebarkan website kita sudah boleh mendapat NETWORK dari seluruh MALAYSIA dan DUNIA..Tak perlu bawa PRODUK ke hulu hilir..DEMO sana sini..Alaf baru ini buat duit dengan PERKHIDMATAN atau SISTEM sahaja.
  • 2. Murah - Kos running bisnes jadi murah! Anda tidak perlu lagi bersusah payah untuk keluar pergi menaja jauh-jauh.Jadi jimat petrol, tol ,makan-minum & sewa hotel...Modal MURAH serendah RM175, semua orang mampu..
  • 3. Masa - Tidak perlu membuang masa di restoran nasi kandar tanpa tujuan yang jelas..menunggu prospek umpama bulan jatuh ke riba..Kekadang yang ditunggu tak kunjung tiba dengan pelbagai alasan. Malah terpaksa mendengar cerita-cerita yang tidak berfaedah bagi dirinya hinggakan susah untuk balik ke rumah.
  • 4. Menerima - Prospek sukar menolak konsep perniagaan kita. Prospek menyertai kita dengan rela hati, tanpa paksaan untuk mengiklan servis atau produk mereka.Jika tak ada apa nak iklan..tak mengapa..klik dan lihat saja iklan orang lain..Siapa yang tak nak wang dengan kerja yang paling mudah! Klik-Klik Dapat Duit..
  • 5. Minat - Bukan semua orang minat MLM atau network marketing. Hanya uplineyang fanatik gila saja yang akan menceritakan inilah satu-satunya perniagaan yang sangat hebat. Lebih teruk lagi kalau dia asyik condemn sumber rezeki orang lain. Ingatlah, yang memberi rezeki adalah Allah SWT.
  • 6. Miskin - Kalau kita hutang keliling pinggang, worldshopperslink.com adalah satu cara untuk kita selesaikan hutang dengan cepat !Adakah anda kini bebas dari sebarang hutang ?
  • 7. Malam - Bukan semua orang suka keluar waktu malam . Lumrah alam..di mana malam sebenarnya adalah untuk masa untuk beristirehat bersama anak isteri di rumah.
  • 8. Malu - Ramai orang berasa malu untuk berniaga secara berdepan. Di sini anda tidak lagi akan malu kerana anda tidak perlu jumpa orang..SEMUANYA ONLINE!!
  • 9. Masyuk - worldshopperslink.com dapat memberikan sumber pendapatan ke 2 secara pasif. Anda klik iklan saja..anda dibayar serta merta, walau TANPA MENAJA.Sangat sesuai untuk 80% Cool Market yang tak suka menaja.Program Kumpul Dana untuk beli Emas,bayar duit insuran,takaful atau untuk modal perniagaan.
  • 10. Meyakinkan - Penyampaian kita belum tentu orang lain boleh faham. Di sini, kami permudahkan kerja anda.WEB PROMOSI ini dibuat khusus untuk mereka yang tidak pandai meyakinkan prospek..CLOSING ONLINE!!!

Kesimpulannya:

  • Semakin ramai pengguna yang mengunjungi sesuatu laman web semakin popularlah laman web tersebut
  • Semakin popular sesuatu laman web, semakin banyak syarikat berminat untuk letakkan iklan masing-masing
  • Semakin banyak syarikat ingin letak iklan di sesuatu laman web, semakin mahal kos/harga iklan dikenakan
  • Semakin mahal harga/kos iklan yang dikenakan semakin untung pemilik portal iklan tersebut. 
ini pakej2 yang disedia kan...


jika anda berminat, boleh klik link disini  worldshopperslink.com  dan register @ boleh pm saya, saya akan bantu anda untuk mendaftar dan membuat pembayaran.

ini email saya - zul_zirro@ymail.com

5 Responses
  1. razley35 Says:

    sy dh join WSL, pakej Rhodium & tarok tuan sbg introducer..walaupun x knal tp maklumat tuan berharga bg sy..tkasih..


  2. zirro Says:

    terima kasih.. sama kita buat duit... ;)


  3. Anonymous Says:

    Baru.. Orang lain klik, anda dapat duit..

    http://iklansticky.com/hop.php?ref=nizamisa

    boleh iklankan di fb dan webpage anda..


  4. Anonymous Says:

    BERMINAT JOIN D2R...
    konsep perniagaan D2R ini adalah PERKONGSIAN, company
    register dengan SSM yang di tawarkan adalah perkhimatan.

    Ruang iklan dan platfrom yang kami jual (beli pakej semasa pendaftaran)... itulah produk kami, kami menjual sistem bukan menjual barang krn kami syarikat perkhidmatan secara online bukan jual barang2.

    terdapat 3 pakej:

    # pakej GOLD : 1 lot - modal RM50 ~ bonus pool RM186
    # pakej DIAMOND : 3 lot - modal RM150 ~ bonus pool RM558
    # pakej PLATINUM : 7 lot - modal RM350 ~ bonus pool RM1,302

    ada 2 plihan bila join:
    1: join dan x nak buat apa2>>

    -bila anda join pakej rm50= beli 1 lot iklan........sekiranya anda x nak buat apa pun still dapt bonus
    bonus ni dipanggil bonus pool/ bonus goyang kaki..... x perlu buat apa pun juz tunggu hasilnya... compny akan bg bonus tu sebanyak rm186 secara cikit2 slps temph 3 bulan...klau berpuas hati blh reentry lagi.
    ala mcm asb tapi berbaloi jika dibandingkan dgn tunggu bonus ASB. Bonus ASB kalau setakat simpan RM50 setahun myb jadi RM55+ jer... berbeza dgn bonus pool D2R.. walau modal sikit tapi dpt pulangan 3kali ganda cuma kena sabar
    .
    2: nak income yg cepat>>

    JIKA ANDA DAH TAK SABAR UTK TUNGGU PULANGAN.. ini cara UTK JANA INCOME DGN LEBIH CEPAT & LUMAYAN,,..
    . * taja / ajak rakan2 kita join... bila ada rakan kita yg join, 1/2 dr duit pembelian pakej akan dimasukkn ke dlm akaun ewallet kita..
    .
    ~juz copy iklan/testimoni d2r ,paste di wall n edit cikit2 n pos...tu je...
    sekiranya de yg minat n join pakej rm50...company akn bg separuh dr duit tu sbgai insentif utk kita...sbb wat keje utk cmpany. + bonus reseller + modal + bonus pool... nie atas usaha sendiri klau rajin incme lbh cikit.... sama seperti yg saya wat skarg...
    cth:
    = tajaan kita beli pakej GOLD (RM50) , kita dpt RM25.
    = tajaan kita beli pakej DIAMOND (RM150) , kita dpt RM75..
    = tajaan kita beli pakej PLATINUM (RM350) , kita dapat RM175..

    JGN SALAH FAHAM YE d2r ni syrk pengiklanan bkn sistm piramid
    d2r ni perkongsian,xde istilah menguntungkan org atasan
    sapa2 je join DIA BUAT DIA DAPAT..

    boleh daftar sini..

    www.dare2rich.co/aizat95


  5. Anonymous Says:

    klik iklan dan bayaran dalam nilai dollar..3 kali ganda dari Ringgit malaysia..http://www.neobux.com/?rh=69736D6164693931


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers

oh!belog

gengcyber.com

blogobo.com

JOM KITA TAMBAH DUIT - klik di bawah

Image hosted by servimg.com