Cool Neon Green Outer Glow Pointer
zuraida zulhilmi
Anda seorang yang seriuz? Sejauh manakah keseriusan anda? mampukah anda menahan gelak dan ketawa? Ujian ini mudah, anda tidak boleh senyum atau ketawa semasa menonton video2 di bawah ini. Jika anda lepas menonton ketiga tiga video ini, maka anda memang seorang yang sangat seriuz. Selamat mencuba.



Jika dengan melihat wajah kucing di atas ini sudah membuatkan anda tersenyum, maka lupakan lah untuk menahan gelakan anda meyaksikan video2 di bawah ini, Really! Stop watching this video…

So pada2 sape yang seruiz tu, meh sini try..

TEST VIDEO 1


Masih tidak gelak? jika anda gelak, maka tahap seriuz adalah di tahap seriuz ketua perpustakaan sekolah.

Sila tonton video seterusnya jika anda masih tidak senyum, gelak atau ketawa.


TEST VIDEO 2



Hm…. bagaimana? masih berjaya menahan senyuman manis anda? atau sudah tergelak? Jika anda fail di tahap ini, maka tahap keseriusan anda hanyalah di tahap Guru Kelas Add math Sekolah menengah sahaja. maaf. anda tidak layak menonton video selanjutnya. tetapi jika anda masih tidak tersenyum, ketawa, mahu pon gelak sedikit sahaja, maka anda layak ke test video selanjutnya.


TEST VIDEO 3



TAHNIAH JIKA ANDA SAMPAI KE TAHAP INI, INI MEMBUKTIKAN ANDA MEMANG SEORANG YANG SANGAT SERIUZ…. DAH BOLE PERLAHAN2 UNTUK BELAJAR SENYUM DAH YE… SENYUM TU KAN MANIS….. OR ADA GIGI YANG RONGGAK??


Jangan lupa klik tabung blog ni.. ↓


0 Responses
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers

oh!belog

gengcyber.com

blogobo.com

JOM KITA TAMBAH DUIT - klik di bawah

Image hosted by servimg.com