Cool Neon Green Outer Glow Pointer
zuraida zulhilmi
  • Kami merupakan syarikat tunggal yang diberi kebenaran oleh Lembaga Peperiksaan Malaysia untuk memaparkan semua soalan Tahun Lepas UPSR/PMR di portal dan mengumpulkan sejumlah 500,000 item soalan daripada Penggubal-penggubal Peperiksaan / Guru Pakar Matapelajaran UPSR/PMR dan koleksi soalan sekolah-sekolah Bestari di seluruh Malaysia. [Hanya soalan berkualiti dan kesahan tinggi dipaparkan menjadi rujukan pelajar]
  • KHUSUS UNTUK PELAJAR-PELAJAR TAHUN 1 HINGGA TINGKATAN 5

Ciri-Ciri unit portal

e Notes - koleksi nota-nota ringkas yang dibuat oleh guru pakar merangkumi setiap topik dan sub-topik

e Topic - Latihan mengikut topik-topik berdasarkan 100% sukatan pelajaran terkini.

e Assessment - koleksi soalan latih tubi berdasarkan tahap biasa, pertengahan dan tinggi (Multi level 1/2/3). Pelajar dikehendaki mengatasi cabaran 80% keatas (score A) untuk melepasi setiap paras. (setiap pengulangan memaparkan soalan yang berlainan).

e Trial Exam -Soalan peperiksaan yang dikemaskini dari masa ke semasa hasil sumbangan penggubal soalan peperiksaan/guru-guru pakar di sekolah Bestari dan sentiasa mengikuti perubahan terkini untuk persediaan pelajar menghadapi soalan peperiksaan sebenar.

e Past Yr Exam - Koleksi 14 tahun lepas berdasarkan format asal. (UPSR/PMR)


e Progress - Penandaan secara automatik (auto remark) dan terperinci dengan mengkategorikan jawapan yang betul dan salah untuk memfokuskan kelemahan pelajar untuk tindakan lanjutan guru-guru/ ibu bapa.


e Report Card - Khusus untuk subjek English/Sains/Matematik yang memudahkan carian istilah-istilah tertentu.


e Reward - Senarai penganugerahan 100 pelajar cemerlang yang mencapai prestasi terbaik (80% keatas) berdasarkan persaingan di peringkat nasional (pengguna di seluruh Malaysia).




- untuk mengetahui lebih lanjut,sila klik di sini http://www.mediafire.com/?zi2ieztmmzj jika berminat untuk menjadi ejen kami, boleh la emailkan nama n no.telefon anda zirro_peace@yahoo.com atau ym kan kepada saya. Atau hubungi sy di 012-5903552 - zul (zirro828)
0 Responses
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers

oh!belog

gengcyber.com

blogobo.com

JOM KITA TAMBAH DUIT - klik di bawah

Image hosted by servimg.com